NEGARA KEBAJIKAN KE ARAH...

NEGARA KEBAJIKAN KE ARAH...
Harap maklum ini bukan Blog Rasmi PAS Kawasan Sabak Bernam.Blog ini cetusan gundah gulana anak muda yang ingin perubahan agar Malaysia lebih bermaruah.SUKARELAWAN PILIHANRAYA DIPERLUKAN SEGERA. Kenapa takut dan malu, ini kerja amal kalau dulu belajar pakai duit rakyat dah berjaya inilah masanya berjasa pada rakyat dengan memperjuangkan nasib rakyat. Sebarang komen atau info sila hubungi e-mail tawansat@yahoo.com
PILIHAN RAYA UMUM ( Selangor ) DUN : 56 PARLIMEN : 22
Penamaan Calon 24 Februari 2008 Pilihanraya Umum 08 Mac 2008

Thursday, February 21, 2008

Optimis Kemenangan Pasti Datang


PAS letak 65 calon Parlimen, 230 calon Dun seluruh negara

PAS meletakkan 65 kerusi Parlimen dan 230 kerusi Dewan Undangan Negeri(Dun) dalam pilihan raya umum akan datang. Perkara tersebut diumumkan Presiden PAS, Dato' Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang dalam sidang media selePAS pelancaran manifesto PAS di Pejabat Agung PAS, Jalan Raja Laut hari ini.


Ustaz Abdul Hadi turut mengumumkan beliau akan bertanding di Parlimen Marang dan Dun Rhu Rendang. "Saya menawarkan diri untuk diletakan di mana-mana kawasan termasuk di Kepala Batas. Dan saya jemput Abdullah untuk bertanding di tempat saya,"katanya yang disambut ketawa kalangan wartawan.
Ditanya mengenai latar belakang calon sama, beliau berkata, PAS meletakkan gandingan antara muka baru dan veteran yang mana calon veteran berperanan membimbing calon yang baru.

No comments: