NEGARA KEBAJIKAN KE ARAH...

NEGARA KEBAJIKAN KE ARAH...
Harap maklum ini bukan Blog Rasmi PAS Kawasan Sabak Bernam.Blog ini cetusan gundah gulana anak muda yang ingin perubahan agar Malaysia lebih bermaruah.SUKARELAWAN PILIHANRAYA DIPERLUKAN SEGERA. Kenapa takut dan malu, ini kerja amal kalau dulu belajar pakai duit rakyat dah berjaya inilah masanya berjasa pada rakyat dengan memperjuangkan nasib rakyat. Sebarang komen atau info sila hubungi e-mail tawansat@yahoo.com
PILIHAN RAYA UMUM ( Selangor ) DUN : 56 PARLIMEN : 22
Penamaan Calon 24 Februari 2008 Pilihanraya Umum 08 Mac 2008

Thursday, February 21, 2008

Letupan Besar di Arau gamit Kemenangan PAS


Shahidan: Umno Arau mulakan protes besar-besaran


JENTERA pilihanraya UMNO kawasan parlimen Arau,Perlis lumpuh samasekali berikutan perletakan jawatan beramai-ramai pimpinannya diketuai oleh Timbalan Ketua Bahagian Senator Datuk Ismail Kassim .Ia dikatakan makin merebak ke kawasan parlimen Kangar dan Padang Besar.


Ismail yang juga adik kepada Menteri Besar Datuk Seri Shahidan Kassim telah mengadakan sidang akhbar di Kangar jam 4 pagi (Jumaat) untuk mengumumkan perletakan jawatannya sebagai Timbalan Ketua UMNO Bahagian.Beliau disertai oleh sebilangan pemimpin UMNO Bahagian itu. Ini kerana rasa tidak puashati pemilihan calon-calon yang dakwannya tidak ikut cadangan bahagian dan kebanyakannya calon 'orang luar’ yakni bukan ahli bahagian itu.

"Mereka melihat langkah memilih calon-calon berkenaan adalah tanda tiada kepercayaan pucuk pimpinan kepada cadangan bahagian," Ismail yang dihubungi Agendadaily jam 5.30 pagi (Jumaat) berkata mereka melihat langkah memilih calon-calon berkenaan adalah tanda tiada kepercayaan pucuk pimpinan kepada cadangan bahagian. Menjawab satu soalan beliau mendakwa keadaannya seolah Setiausaha Agung UMNO Datuk Seri Radzi Sheikh Ahmad ‘menguasai’ UMNO Perlis.

No comments: