NEGARA KEBAJIKAN KE ARAH...

NEGARA KEBAJIKAN KE ARAH...
Harap maklum ini bukan Blog Rasmi PAS Kawasan Sabak Bernam.Blog ini cetusan gundah gulana anak muda yang ingin perubahan agar Malaysia lebih bermaruah.SUKARELAWAN PILIHANRAYA DIPERLUKAN SEGERA. Kenapa takut dan malu, ini kerja amal kalau dulu belajar pakai duit rakyat dah berjaya inilah masanya berjasa pada rakyat dengan memperjuangkan nasib rakyat. Sebarang komen atau info sila hubungi e-mail tawansat@yahoo.com
PILIHAN RAYA UMUM ( Selangor ) DUN : 56 PARLIMEN : 22
Penamaan Calon 24 Februari 2008 Pilihanraya Umum 08 Mac 2008

Monday, February 25, 2008

DUN Sg Air Tawar - Fokus 1





Ramah mesra Pasar Malam Kg.Batu 39


Calon DUN Sg Air Tawar Ustaz Azrul Khakim Suradi dan para petugas MTD dan UPU melakukan kunjungan hormat dan ramah mesra bersama peniaga dan pengunjung pasar malam Kg Batu 39 Sabak Bernam.

Ramai yg gembira dan sambutan keatas perjuangan kita amat menggalakkan.Berdasarkan pemerhatian juga UMNO mula menerima kehangatannya serta kekalutan dalaman menjadikan lebih parah lagi.Beberapa bilik gerakan UMNO yang pada awalnya dibuka kini satu persatu ditutup kerana protes dengan calon mereka.

Lebih ironis lagi bagi mereka beberapa anak muda yang menjadi penggerak telah menyertai kita bersama-sama menampal dan memasang poster.Diharapkan gerakan kita akan berterusan mendapat kekuatan untuk menjana kemenangan.

No comments: