NEGARA KEBAJIKAN KE ARAH...

NEGARA KEBAJIKAN KE ARAH...
Harap maklum ini bukan Blog Rasmi PAS Kawasan Sabak Bernam.Blog ini cetusan gundah gulana anak muda yang ingin perubahan agar Malaysia lebih bermaruah.SUKARELAWAN PILIHANRAYA DIPERLUKAN SEGERA. Kenapa takut dan malu, ini kerja amal kalau dulu belajar pakai duit rakyat dah berjaya inilah masanya berjasa pada rakyat dengan memperjuangkan nasib rakyat. Sebarang komen atau info sila hubungi e-mail tawansat@yahoo.com
PILIHAN RAYA UMUM ( Selangor ) DUN : 56 PARLIMEN : 22
Penamaan Calon 24 Februari 2008 Pilihanraya Umum 08 Mac 2008

Tuesday, March 4, 2008

Menuju ke rumah BONDA



Serangan DACING bukti gawatnya SEMAIL..

Samada anda percaya atau tidak tetapi inilah realitinya.Sepanjang perjalanan ke rumah Bonda tercinta dikanan dan kiri penuh dengan dacing.Tak cukup dengan itu di atas kepala selayaknya dipanggil bumbung dacing.

Jelaslah betapa kehadiran PAS kali ini menggerunkan UMNO.Saya jelaskan kpd rakan2 jgn rasa kecewa kerana jika berlawan banyaknya poster dengan mereka sudah pasti kita tewas tetapi beberapa bendera gergasi PAS yang hijau jelas kelihatan dari jauh masih mampu mengubat hati.Jangan bimbang kerana seperti yang lepas2 bendera strategik milikku pasti akan mengalahkan keegoan mereka.....Tungguuuu !!!! nantikan juga kemunculan yang lebih unggul di ruang udara KG TEBOK MUFRAD kampung ku yang tercinta.Pasti akan menjadikan SEMAIL merah menyala!!!

No comments: